Oznámení The Burning Crusade vyvolalo mnoho otázek, na které se snaží Blizzard postupně odpovídat. Jednou z nich byla také situace kolem bossů v raidových instancích. Ten, kdo aktivně raiduje v Classic WoW, mi dá nejspíše za pravdu, když řeknu, že kromě Naxxramasu, jsou raidy spíše špatný vtip.
Blizzard si je tohoto problému vědom a vývojáři se rozhodli, že pojmou raidování v The Burning Crusade trochu jinak. Díky tomu, že dnes existuje hromada stránek, které se soustředí na theory crafting, sepisuje detailní taktiky a existují komunity hráčů, kteří dokážou ze svých postav vytěžit naprosté maximum, padlo rozhodnutí, že bossové v raidech budou v takzvaném ‚pre-nerf‘ stavu.
Ptáte se, co přesně to znamená? Blizzard vždy při vydání raidu nastaví bosse na těžší obtížnost, aby jej nezabila hromada hráčů již první týden po vydání. Postupně obtížnost snižuje a umožňuje tak i dalším hráčům bosse zabít a postupovat tak dál instancí. Vývojáře ovšem láká podívat se na to, jak dnešní komunita zvládne výzvu v podobě neupravených* bossů.
Patrick Dawson v rozhovoru pro PCGamer zmínil, že budou samozřejmě situaci v raidech detailně sledovat a pokud přijdou na to, že některý boss způsobuje až moc velké potíže mnoha guildám, mohla by přijít po nějakém čase nějaká ta úprava jako tomu bylo v minulosti.
* Několik bossů bude upraveno, ale půjde hlavně o úpravy pro lepší hratelnost.